#politikai marketing



Babonakutató: Boszorkányok márpedig vannak ma is
 

Babonakutató: Boszorkányok márpedig vannak ma is

Csúnya és öreg, vagyonos és fiatal, esetleg szexuálisan a közízléstől eltérő – nem sok kellett, hogy valakiből boszorkány válhasson. Hutvágner Zsófia boszorkányper-kutatóval emellett arról is beszélgettünk, hogyan függ össze Beyoncéval és a house zenével a boszorkányság, és miként illik a képbe a CEU-elleni támadássorozat is.

Dercsényi Dávid Dercsényi Dávid

Öngyilkosság, ha csak nevet vált az MSZP
 

Öngyilkosság, ha csak nevet vált az MSZP

Sajtóhírek szerint új elnökkel és talán új névvel próbál majd új szimpatizánsokat maga mellé állítani az MSZP, s az SZDSZ is hasonlóra készül. De jár-e veszélyekkel, ha egy párt újramárkázza magát? Mikor lehet sikeres és milyen esetben vezethet ez a márka ellehetetlenüléséhez? A hvg.hu erről faggatta Szántó Péter pr-szakértőt, a Noguchi Porter Novelli igazgatóját, aki szerint jelenleg a Fidesz is újramárkázza magát.

Dezső András (hvg.hu) Dezső András (hvg.hu)